maanantai 2. tammikuuta 2012

2 ja 1 sekä 2 ja 0

Päivästä 2.1 tuli mieleen jotain..

2 ja 1

Numerot 2 ja 1 liittyvät "vahvasti" mun menneeseen aikaan työelämässä :)

Oon ollut tänään 2.1.2012 "yhteen pötköön" samassa työpaikassa 21 vuotta.
Olin 21-vuotias, kun oon aloittanut työt tässä työpaikassa ja vielä ollaan samassa paikassa.
Näitten vuosien varrelle riittää kaikenmoista tapahtumaa niin töissä kuin kotona, ja toisaalta kuitenkaan mikään ei ole kovasti muuttunutkaan.. kummallista ;D

2 ja 0
Ansiomerkki 20 vuodesta :)

Niin kuin jo edellisessä raapustuksessa kerroin, sain tuosta pitkästä työhistoriasta hopeisen 20-v ansiomerkin. Ansiomerkki jaettiin meille "ansioituneille" 5:lle työntekijälle 14.12.11 Seinäjoella, hallintoneuvoston ja hallituksen kokouksen jälkeen, ruusukukan kera :) Itse olin tuosta porukasta vanhin työhistorialtani, vaikka olinkin porukan nuorin ikävuosiltani.. heh, heh, kerrankin sain sanoa itsestäni että olen nuori :D

Hienoa saada tälläinen ansiomerkki, joka itse asiassa onkin jo toinen mulle. Aiemmin oon saanut pronssisen ansiomerkin 15:sta työvuodesta! Eli mun rintapielessä sitten sopivan tilaisuuden tullen koreilee kaksi ansiomerkkiä ;)

20 vuotta sitten Turun tamminäyttelyssä 26.1.
20 vuotta tulee myös kuluneeksi siitä, kun ensimmäisen kerran oltiin Turun tammikuun KV-koiranäyttelyssä.
Vuosi oli siis 1992! Silloin meillä oli näyttelyssä tervut; Mustantuiskun Berdadotte ja Hiidenkirnun Polar.
Muistan vieläkin siitä näyttelystä sen, että aamulla ennen kukonlaulua lähdettiin ja helkkarin kauan jouduttiin olemaan näyttelyssä! Ei sen takia, että menestystä olis tullut, vaan sen takia, kun Fami esiintyi pentuluokassa ja Dotte nuorten luokassa ja koiria näitten luokkien välissä oli paljon! Menestys oli aika "surkiaa", Dotte sai silloisen 2:n eli vuoden takaisen H:n eli nykyisen T:n ja Fami ei sijoittunut pentuluokassa.

Tänä vuonna näyttely pidetään 20.1.12 ja meiltä olis 3 koiraa ilmoitettuna sinne. Tervut: Mustantuiskun Dotten-Xandrina, avo luokkaan, Mustantuiskun Xandrina vet luokkaan ja Mudi Királytanyai Mirna pentu luokkaan.


Nuo näyttelysäännötkin ovat muuttuneet tässä 20 vuoden aikana sikin sokin sekaisin!

Mitähän/missähän sitä on/ollaan 20 - 21 vuoden päästä...
***

Ei kommentteja: